נתניהו: "לא תהיה הפסקת אש בלי החזרת חטופינו"

איתי גדסי 1 Comment on נתניהו: "לא תהיה הפסקת אש בלי החזרת חטופינו"

נתניהו בבסיס חיל האוויר רמון: "לא תהיה הפסקת אש בלי החזרת חטופינו, אנחנו אומרים את זה גם לאויבינו וגם לידידינו. נמשיך עד שננצח אותם" • צפו

צילום: וידאו: איתי בית און / לע״מ, סאונד: יחזקאל קנדיל / לע״מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (ראשון), בבסיס חיל האוויר רמון ונפגש עם לוחמי צוות אוויר ועם צוותי הקרקע.

בפתח הביקור, ראש הממשלה קיבל סקירה ממפקד הבסיס אל״ם ג׳ על פעילות הכנף ומערך מסוקי הקרב במהלך הלחימה ברצועת עזה, הכוללת תקיפות אוויריות ומתן סיוע צמוד בהפעלת אש אווירית לכוחות הקרקעיים אשר פועלים כעת ברצועה. מפקד הבסיס הדגיש את שיתוף הפעולה והקשר ההדוק בין כוחות האוויר לבין כוחות היבשה.

לאחר מכן, ראש הממשלה קיים מפגש ושיח לוחמים עם צוותי אוויר אשר השתתפו בלחימה, וקיבל סקירה בנושא פעילות מערך ה״סופה״ של מטוסי הקרב F16i.

כמו כן, ראש הממשלה קיים שיח עם אנשי המערך הטכני שבבסיס שאחראים על אחזקת המטוסים וחימושם.

ראש הממשלה נתניהו לאנשי חיל האוויר: ״אני מודה לכם. האויבים שלנו טעו בנו, הם חשבו שביום פקודה לא יתייצבו. התייצבנו יחד ואנחנו נילחם עכשיו כתף אל כתף.

"אני רוצה גם שתדעו שיש דבר אחד שאנחנו לא נעשה – לא תהיה הפסקת אש בלי החזרת חטופינו, שיוציאו את זה בכלל מהלקסיקון. אנחנו אומרים את זה גם לאויבינו וגם לידידינו. אנחנו פשוט נמשיך עד שננצח אותם, אין לנו אלטרנטיבה. אני חושב שהיום כולנו מבינים את זה. העם כולו מאוחד וגם סומכים עליכם, ומעריכים את מה שאתם עושים ומאמינים בכם. נמשיך ביחד עד לניצחון״.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ביבי, אתה אומר בזאת שאם החטופים יחזרו, אז עושים הפסקת אש? כדי שעוד שנה ח"ו יקרו מקרים יותר גרועים ממה שקרה?
    אין הפסקת אש עד לכיבוש מוחלט של עזה והחזרת כל השטחים האלו לשליטת ישראל. ריסוק החמאס לא יעזור, משום שהדור הבא, הילדים הקטנים בעזה, שאתה ביבי מרחם עליהם, שונאים אותנו וחונכו לאכזריות יותר זוועתית ממה שחווינו, גם הנשים בעזה כנ"ל.
    ביבי תפנים: אין חפים מפשע השנאה בכל רצועת עזה.
    מלבד זאת, הפלשתינים הפרו את הסכמי אוסלו באופן חד צדדי פעם אחר פעם ולא עזרו הערבויות והבטחונות של האום ושל ארהב, וזה פותר אותנו מהסכם זה וזו עוד סיבה כדי להחזיר את כל השטחים לריבונות ישראל.
    אז קדימה ביבי, תראה משילות וכמו שהבטחת לשפוך עליהם אש וגופרית, קיים הבטחתך, ואם לא פנה מקומך ותן לבן גביר ולאחרים לעשות זאת. כתוב עם חסיד תתחסד ועם אכזר תתאכזר. אין רחמים לכל תושבי עזה כפי שלא היה בליבם רחמים על תושבי העוטף.
    רק כך.